fredag den 27. januar 2017

Varme fødder

I starten af måneden meldte jeg mig til et meget optimistisk projekt på instagram. Blandt andet inspireret af Lea besluttede jeg mig for at strikke nogle strømper i januar. Det officielle mål er fem par, mit eget var tre. Jeg nåede to, det er fint nok.

Jeg er ikke den store strømpestrikker, men jeg har en svaghed for hjemmestrikkede strømper og fordi jeg fulgte andre på instagram er jeg blevet vildt inspireret af de flotte sokker. Jeg overvejer, om jeg skulle købe lidt garn til nye strømper så jeg kan få øvet mig.

Begge par strømper er det, man kan kalde Blommeriers basic socks - ribstrømper på pind 4. Begge par er dejlige
.


De grønne er strikket med to tråde: En tråd Arwetta og en tråd Zauberball. De blå er strikket i Onions skønne Wool and Nettles.

2 kommentarer:

  1. Det er altså bare dejligt med hjemmestrikkede sokker og de helt simple bliver ofte brugt mest - det er i hvert min erfaring ☺ to skønne par, du har fået lavet der. Ha en dejlig aften ☺

    SvarSlet
    Svar
    1. De bliver i hvert fald brugt og det er det vigtigste. Når hverdagen larmer er det godt med noget helt basic strikketøj

      Slet

Jeg elsker kommentarer, tak fordi du tager dig tiden til at skrive en