lørdag den 21. juli 2018

Resteprojekt

I min opgørelse af mit temmelig omfattende garnlager blev jeg mindet om en masse projekter, jeg bare aldrig har fået strikket. De fleste projekter er blevet overhalet fordi noget andet lige pludselig var mere interessant. Mange af projekterne glædede jeg mig til at komme i gang med da jeg gennemgik lageret, med andre projekter var begejstringen stilnet af. Det er okay, der er så enormt mange projekter ude i verden, jeg gerne vil strikke, så det finder nemt en ny anvendelse.

Jeg fandt også en masse rester. Rester af lækkert garn, der er blevet tilovers efter andre projekter. Det første rendyrkede reste- og lagerprojekt er en barselsgave til en kollega. Jeg synes den er blevet vældig sød og meget 70er.

Faktaboks

Garn: Det brune er Rasmillas luksusgarn, det grå er Blackhill højlandsuld. Gennemgående er der brugt en tynd tråd Rowan Fine lace.

Pinde: Knit Pro i størrelse 2,5 mm til ribkanter og i størrelse 3 til krop

Mønster: Udgangspunktet var en gammel opskrift fra et ugeblad. Det blev aldrig helt godt med strikkefasthed, indtagninger osv. så det meste er freestylet. 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker kommentarer, tak fordi du tager dig tiden til at skrive en