torsdag den 29. december 2011

Med hjælp fra en ordbog

Fandt jeg frem til det danske navn på den farve garn, jeg tog hul på i går. Jeg havde jo vilde planer med det blå Delight fra min julegave, men jeg havde mere lyst at kaste mig over noget best blend herfra. Det er i farven Nut Meg og da jeg er tysklærer og ikke engelsklærer måtte jeg ty til ordbogen. Det er muskat-farvet. Så blev jeg så meget klogere.

Projektet er en Windsor Warmer fra denne bog:

New England Knits: Timeless Knitwear with a Modern TwistBilledet er fra Amazon


Nu er jeg så bare spændt på om jeg kan strikke efter diagram - men man har jo lov at håbe. Bogen er i øvrigt super fin med mange lækre modeller hvis du mangler en ekstra julegave :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker kommentarer, tak fordi du tager dig tiden til at skrive en