fredag den 13. juli 2012

Man må sno sig...

Men da ikke rundt om pinden!


Bricks
Billedet er taget fra www.holstgarn.dk

Jeg strikker dette meget smukke halstørklæde eller wrap eller hvad man kalder det fra Holst garn. Det er så smukt.

Rettelse: Jeg strikkede dette smukke tørklæde og sidder nu og er træt af mig selv.

Lad mig starte med det positive: Det er så fint med hulkrus. Egentlig troede jeg, det var svært, men det er blevet rigtig fint. Farverne er smukke, garnet som er en kombination af uld og bomuld er lækker på alle måder.

Det knap så positive: Undertegnede fik snoet skidtet om rundpinden, opdagede det og tænkte: Det ser da sikkert fint ud når det er færdigt og kommer på. Det skal snoes en gang rundt omhalsen når man går med det, man ser det næsten ikke! Det var synligt og klædeligt var det ikke! Resultatet er så frygteligt, jeg ikke vil vise billeder og udstille min dumhed.

To be continued når jeg ved, hvordan jeg redder mit rigtig meget arbejde....nogle gode forslag?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker kommentarer, tak fordi du tager dig tiden til at skrive en