torsdag den 7. februar 2013

Inspiration

Manden kom hjem fra USA i weekenden. Siden er tiden gået med at kigge på nedenstående bøger og magasiner, jeg havde bestilt og fået sendt til hans hotel:

Projekter til de næste mange år

Knit Picks havde 40% rabat på bøger så jeg var jo nødt til at slå til. Der er nogle fantastiske ting i bladene og bøgerne. Jeg har en intention om at lære at strikke strømper sådan rigtigt, så jeg var jo nødt til købe Ann Budds bog - den ser meget fin og pædagogisk ud, så jeg har en tro på at det nok skal lykkes.

Derudover er der bogen November Knits der også indeholder nogle rigtig fine ting. Det, jeg er faldet absolut mest for er dog denne cape
Billedet er fra Ravelry
Jeg har aldrig prøvet at strikke med to farver, men man skal jo prøve det på et tidspunkt. Nu er mønsteret i hvert fald i hus.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker kommentarer, tak fordi du tager dig tiden til at skrive en