onsdag den 28. oktober 2020

Ava - Shiny Superhero

Instagram har overtaget fra bloggene. Insta er hurtigt, det er farverigt og så er det på en eller anden måde meget mere overskueligt end en masse blogs. Måske i virkeligheden fordi Instagram har skrællet en masse fyld væk og gjort at man kan søge enormt effektivt på diverse hashtags.

Nu ser jeg så en tendens til at podcasts supplerer Insta så man kan gå lidt dybere end bare billeder og hashtags. Jeg har overvejet og overvejet om det er noget for mig og det tror jeg egentlig ikke det er. Jeg  vil derfor satse på at en afstøvet blog kan noget af det samme. Måske giver den bare mulighed for at jeg selv kan sovse lidt rundt i mine skønne frembringelser.




Jeg er i år begyndt på noget helt nyt - teststrik. Det var med en smule bæven, jeg meldte mig til at strikke i sommer. Jeg har længe været fascineret af Shins skønne designs for hun kan virkelig noget med farver og mønstre. Jeg fik lov til at strikke hendes Avacowl og som du kan se på billedet er det blevet virkelig skønt. Så skønt at jeg strikkede to, det var der rigeligt med garn til i fire nøgler. 


Faktaboks: 

Design: Shiny Superhero

Pind: 3,5 og 4 mm

Garn: Emma fra Permin, 2 nøgler i farve 713 og 1 nøgle i 715 og 719

Egne ændringer: Ved cowl nummer to slog jeg mig løs og isatte perler langs ribben og i hver af blomsterne. 


Då Skin så for nogle uger siden skrev og spurgte om jeg også ville teststrikke hendes skønne hue, der passer til, var jeg simpelthen så stolt og glad. Stolt over at have gjort det godt nok i første omgang og glad for at få lov at strikke en hue. Jeg elsker huer...

Derfor fandt jeg garn i gemmerne, Holst Coast og Esther fra Permin og lavede en hue. Dem kommer til at varme dejligt til vinter og den er hyggelig at strikke. Mønsteret, som udkommer snart, er ikke svært selvom det ser svært ud...



Faktaboks: 

Design: Shiny Superhero

Pind: 4 mm

Garn: Holst Coast og Esther fra Permin. Der er strikket med dobbelt tråd

1 kommentar:

  1. Jeg har haft de samme overvejelsersom dig og valght at fpå de hurtige tilkendegivelser på Insytagram, men jeg har ikke kunnet forlade min blog (strikkefryd.blogspot.com).Så jeg er fortsat med bloggen, men med færre opslag end i starten.
    Jeg har også overvejet podcasts, men det blev hurtigt droppet, da jeg ikke orker det med det redigering og opload m.v. Så jeg holder fast i bloggen.

    SvarSlet

Jeg elsker kommentarer, tak fordi du tager dig tiden til at skrive en