lørdag den 15. juni 2013

Bomuldsstriber

Jeg får strikket lidt selvom eksamensarbejdet har taget en hel fokus på det sidste. Det er blevet til lidt under en halv vest til gøjen, forstykket ser sådan her ud

Jeg har desværre ikke garn nok til at kunne lave samme stribemønster på bagstykket, men i bund og grund er det jo meningen med strik af rester. Mønsteret er enkelt så det er et nemt stykke strik - jeg har tidligere strikket samme model til gøjen og den var så fin! Nu vil jeg sætte mig i solen og slå op til bagstykket

4 kommentarer:

  1. Hej og tak for din hilsen på min blog :-)
    Restestrik behøver ikke være ens på forside og bagside - det kan bare være charmerende når det ikke er. Det bliver en fin lille vest :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var da så lidt - og i lige måde ;-) Jeg satser på den bliver fin, ulighed har jo også en charme

      Slet
  2. Hvor er den fin... og hatten af for at du får brugt resterne... her ryger de ofte med i sfo'en da der så er nogen, som får glæde af dem...
    Solen? lørdag? hvor bor du?!

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har ikke nogen villig aftager til rester og jeg synes jo ikke de skal gå til spilde :-)
      Jeg bor i København, det regnede en smule i går da vi spiste, men ellers skinnede solen hele dagen :-)

      Slet

Jeg elsker kommentarer, tak fordi du tager dig tiden til at skrive en