torsdag den 6. november 2014

Indkøb

Hvis du spørger min mand mangler jeg ikke garn. Han vil også sige at der er garn overalt. Jeg har adderet lidt til lageret,


Alpaca, Babyalpaca Silk og Brushed alpaca fra Drops. Det var på tilbud og jeg kunne slet ikke stå for farverne, det ender nok som en hue i en eller anden form.

I går var jeg til syslecafe hos Tusindfryd. Det var super hyggeligt og jeg synes det er vildt ærgerligt at hun er nødt til at lukke forretningen. Jeg ville lave en direkte kopi af Camillas skønne sokker og købte noget garn, jeg troede kunne bruges. Desværre er løbelængden ikke den rigtige. Nu må vi se hvad det ender som, det er en skøn farve og det mærkes dejligt, men jeg købte kun to nøgler


2 kommentarer:

  1. Ja, fristelser er der nok af :-) Og jo desværre også hård konkurrence, så nogle bliver nødt til at lukke! Dejlige garner, du har fået hjem :-)

    SvarSlet
  2. Jeg er sikker på at det nok skal blive godt. Og lige i det her tilfælde er det (vist) ikke for hård konkurrence der er problemet men derimod det at finde egnede forretningslokaler

    SvarSlet

Jeg elsker kommentarer, tak fordi du tager dig tiden til at skrive en