tirsdag den 15. november 2011

En ny verden...

Jeg har den sidste time forsøgt at uploade et billede. Mine evner rækker ikke så jeg håber, jeg kan få lidt teknisk assistance inden der går alt for længe.

Jeg ville vise et billede af en bog, jeg har købt. Den er 70 år gammel og hedder 'Gyldendals sy-og strikkebog'. Den er udgivet under besættelsen og indeholder en masse gode tips til hvordan man kan bruge de ressourcer man har istedet for at købe nyt når man har noget brugbart. Jeg har ikke læst ret meget, men den er så super fin og inspirerende med instruktion til hvordan man laver babyluffer af aflagt undetøj og hvordan man skjuler omsyninger med broderier. Indtil videre har den inspireret mig til at kaste mig over mine rester.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker kommentarer, tak fordi du tager dig tiden til at skrive en