fredag den 18. november 2011

Endnu mere inspiration

Product Details

Jeg har lige være på biblioteket og hente denne bog (billedet er taget fra amazon). Der er rigtig mange søde og overskuelige strikkeprojekter i bogen så jeg tror uden tvivl jeg vil prøve at strikke nogle af dem. Der er både handsker, huer, tasker og punge i flotte farver.

Lige for tiden strikke jeg hagesmække af bomuldsrester. Det er lidt trivielt men super praktisk: gøjen kan få nye hagesmække og det er så nem en opskrift at selv jeg kan koncentrere mig om at føre en samtale mens jeg strikker.

2 kommentarer:

  1. Tillykke med den fine nye blog!
    Og godt, at biblioteket endeligt åbnede :-)
    Strikkedate snarligt, yes?

    Knus fra Hanne

    SvarSlet

Jeg elsker kommentarer, tak fordi du tager dig tiden til at skrive en