lørdag den 3. december 2011

Kollegagaven

Som skrevet tidligere har jeg en meget strikkekyndig kollega, der havde fødselsdag for ikke så længe siden. Hun er ikke kun en kollega, men også god veninde -to af de største fordele ved hende er at hun strikker og pendler lige som jeg. Det har givet os mange hyggelige timer, men nogle gange er strikketøj lidt besværligt at tage med i tasken. Derfor besluttede jeg mig at kreere en strikkepose/taske, hun snakkede selv om blå og patchwork i en anden anledning.

Processen var lang, 36 sekskanter skulle sys sammen - og med min tålmodighed er det en ret stor omgang:


Stoffet, der er brugt, er rester fra andre projekter. Jeg syede det sammen med inspiration fra Mies taske (www.pralerier.blogspot.com) dog med den undtagelse at håndværket ikke er helt så fin og at der ikke er noget bærestykke. Det endte således:



Kollegaen blev glad og jeg overvejer allerede at jeg burde lave en til mig selv

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker kommentarer, tak fordi du tager dig tiden til at skrive en