lørdag den 31. december 2011

Smukke sting

Jeg har en mand, der kender mig. Han ved, jeg elsker korsstingsbroderier. Hvorfor ved jeg ikke, dybest set er det vel fordi det enkle sting kan give god dybde og helhed. Han havde sørget for at jeg juleaften fandt de her to under træet:

Årets korssting 2000 og 2012 til samlingen

Årets korssting er en serie af helt fatastiske bøger. De er udgivet siden en gang i 60erne og kalenderen til hvert år har sin helt egen sjæl og charme. De er udarbejdet af forskellige kunstnere hvilket sikrer både skønhed og variation. Bogen fra 2012 er inspireret af Bindesbøll mens 2012 er mønstre, der egner sig til rapportsyning.

Jeg elsker skønne ting og jeg elsker de nye bøger i samlingen

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker kommentarer, tak fordi du tager dig tiden til at skrive en