lørdag den 23. februar 2013

Når alt andet bare ikke går

Det er bare som om at alting mislykkes lige for tiden. Det bliver måske okay, men bare ikke helt så godt som det kunne. Det giver jo anledning til at slå op til noget nyt - sokker!

Sådan ser starten ud i elendig belysning
Nogle tænker: det er nemt, det er velkendt. Sådan er det bare ikke hos mig, jeg har aldrig strikket sokker før (det vil sige jo, men resultatet var ikke helt så godt). Manden havde købt bogen "get started knitting socks" med hjem fra USA så nu håber jeg, den kan hjælpe. Indtil videre er jeg fortrøstningsfuld - det eneste, der er lidt generende er farven, garnet er meget neon'ish i forhold til hvad jeg nogensinde ville have købt - det er ulempen ved at handle over nettet.

Så nu er starten gået og det tegner egentlig meget pænt

2 kommentarer:

Jeg elsker kommentarer, tak fordi du tager dig tiden til at skrive en