søndag den 10. november 2013

Motivation

Jeg har garn nok og alligevel...jeg mangler tit til et helt bestemt projekt, jeg lige er nødt til at strikke på et tidspunkt. Jeg har kigget på ravelry og jeg kunne se at jeg er nødt til at strikke et Camomille. De er smukke.

Jeg har læst mig til at det er en opskrift, der burde være nem at gå til og det har jeg brug for i en tid hvor der er mange stressfaktorer i mit liv. Jeg vil strikke det i noget andet garn og på lidt større pinde. Når sandheden skal frem er det mest fordi den lokale garnbutik havde 25% på drops alpaca og der var en skøn grå farve at det er sådan, planen er.

Så nu ser strikkeskålen sådan ud:






Jeg nyder synet og jeg tror på det bliver godt. Jeg tror også på jeg får mit pligtstrik for foreningen færdigt til tiden. Jeg tror også på at jeg når at få strikket en nissehue til gøjens pakkekalender. Jeg tror også jeg er en smule optimistisk.

God søndag!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker kommentarer, tak fordi du tager dig tiden til at skrive en