fredag den 31. januar 2014

Lys i det grå

Jeg synes godt nok at alt er gråt og kedeligt for tiden. Jeg har længe villet tage et par billeder til bloggen men jeg har ikke været hjemme i dagslys og så har det ikke givet så god mening.

Jeg håber, det bliver i weekenden jeg kan få taget et par billeder for selvom energiniveauet er vinter-lavt er der lavet en smule.

her er et proces-billede:

 


Det er et Camomille, jeg har strikket. Garnet er noget helt andet end Isagers, men det er blevet super skønt alligevel. Jeg havde ikke fået garn nok, så det er ikke blevet så stort som i opskriften, men stadig rigtig fint.

Midt i alt det mørke og grå er jeg ramt af en ondsindet forkølelse der holder mig på et overlevelses-niveau. Jeg når ikke så meget. I dag fik jeg så en fantastisk besked, jeg har vundet Charlotte Kaaes bog 'Krydret Strik', den kan da kun sætte kulør på alt det grå og er det ikke noget med at stærk mad hjælper på forkølelse? Det samme gør stærke farver sikkert!

God weekend!

2 kommentarer:

  1. Tillykke med gevinsten og rigtig god bedring :)

    SvarSlet
  2. Tusind tak, jeg er sikker på at det hjælper

    SvarSlet

Jeg elsker kommentarer, tak fordi du tager dig tiden til at skrive en