lørdag den 7. marts 2015

Orange yndling

Det er længe siden der er sket det helt store på bloggen. Det er som om vintermørke og regn ikke indbyder til billeder af færdig strik.

Derfor kommer her et halvdårligt billede af sidste projekt


Inspirationen kommer fra Tusindfryd , men den er lavet fra hovedet. Garnet er noget, jeg engang købte i genbrugsforretningen til en 50er, så den har ikke kostet alverden. Den er blevet okay, men garnet har trukket sig en smule efter vask. Egentlig ville jeg have haft knapper i, men jeg tror det bliver et par trykknapper....engang....

Fakta

Pinde: Knit Pro Karbonz str. 4
Opskrift: Den er strikket uden opskrift oppe fra og ned med perlestrik over skuldrene
Garn: En uld/bomuld blanding fra Hjertegarn´
Hot eller not: Det er ikke det bedste, jeg har strikket, men den skal nok blive brugt



5 kommentarer:

  1. Det ser da ud til at det er en perfekt cardigan her til sommer, lige en man smutter i når vinden er for kold.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak. Den skal nok blive brugt, den er praktisk og den er behagelig at have på

      Slet
  2. Den ser enkel og anvendelig ud - så det kan være det bliver sådan en, du lige tager over hele tiden :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Den har lige været over mange gange. Den er desværre alt alt for vid i halsen, så ideen med trykknapperne duer ikke - den er nødt til blive lukket med en broche hvis det skal holde ;-)

      Slet
  3. Den ser god ud - lige sådan en cardigan man har brug for og som passer til mange ting.

    SvarSlet

Jeg elsker kommentarer, tak fordi du tager dig tiden til at skrive en