lørdag den 24. juni 2017

Ingen dikkedarer

Hvis man ser billedet fra mit sidste indlæg og man ser dette kunne man fristes til at tro, jeg har brugt det samme. Det er dog ikke helt sådan det forholdet sig. Jeg har fået strikket 10 cm. mere på Ingen dikkedarer.




Opskriften har været lidt svær at forstå, men trøjen er dejlig og der er et dejligt spil i garnet. Rigtig mange strikker flere Ingen Dikkedarer, og jeg kunne godt finde på at strikke noget, der minder om denne en anden gang, men lige for nu har jeg gang i rigtig meget andet.


I starten af året satte jeg mig nogle ambitiøse strikkemål for 2017. Et af dem var at jeg skulle strikke en Annette Danielsen model og jeg er netop gået i gang med Sumatra fra Måske fra Oven.

1 kommentar:

  1. Dejligt at den er blevet længere, så du kan få gavn af den :-) Glæder mig rigtig meget til at høre om din første oplevelse med Annette Danielsen strik :-) Ikke mindst at se en færdig Sumatra - rigtig god fornøjelse og ikke mindst: God sommer :-)

    SvarSlet

Jeg elsker kommentarer, tak fordi du tager dig tiden til at skrive en