tirsdag den 31. januar 2012

Jeg glæder mig

Som et lille barn. Om 30 uger skal jeg på ferie. Manden og gøjen bliver hjemme mens mor skal forbedre sine kreative færdigheder med en god veninde. For at sikre, sushi og sladder ikke får overtaget har vi bestilt et ophold på et meget kreativt sted:

  
Billedet er fra denne fine blog

Jeg har aldrig været på højskole før men er spændt på konceptet. Jeg satser på glade, kreative mennesker (måske skulle der realistisk set stå kvinder?) og en masse dejlig mad, jeg ikke selv skal lave. Jeg er SÅ klar og nu er der kun en vinterferie, en påskeferie, en eksamensperiode, en vuggestueindkøring og en sommerferie inden.

Nu håber jeg så bare at der er plads på kurset....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker kommentarer, tak fordi du tager dig tiden til at skrive en