mandag den 16. januar 2012

Spændt

-eller spændt ud. Sådan så min stue ud i går i eftermiddagens solskin:


Tina blev færdig og for første gang nogensinde har jeg blokket et færdigt projekt. Jeg troede ikke, forskellen ville være så stor som den rent faktisk er. Blondekanten ser meget finere ud nu end den gjorde lige efter den var strikket. Flere bloggere har klaget over størrelsen. Jeg synes det har en lidt aparte størrelse, det er lige i det lille til at være rigtig "putte-agtigt" og lidt for stort til at være en halsklud. Hængt over min sofa ser det sådan her ud:




Farverne er blevet rigtig fine. Dette nærbillede gengiver dem vist bedst:




Faktaboks:

Garn: Rasmillas yndlingsgarn (45% bomuld, 55% lammeuld), 350m pr. 50g.
Forbrug: Syrlig grøn: 45 g., råhvid: 20 g, brombær: 25 g.
Design: Tinas tørklæde af Sanne Bjerregaard, Rasmilla
Pinde: knit picks str. 5
Hot?: Farverne er et hit. Det er lige i det lille, men det skal nok blive brugt. Det næste er allerede på pindene så alt i alt må det siges at være en succes.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker kommentarer, tak fordi du tager dig tiden til at skrive en