fredag den 18. januar 2013

Det er fredag aften...

...jeg er alene hjemme
...jeg har store stakke liggende på arbejdsbordet
...det er så koldt at mine hænder er sprukne
...jeg stod op kl 5.00 i morgen

Så jeg må gerne

Vindruer, vanilleis og brownie

Brownien er fantastisk, den er bagt efter denne opskrift fra Anne. Den smager fantastisk. Jeg har bagt den lige lidt lang tid (jeg gav den 30 min) den skal nok have 3 minutter mindre næste gang. Så er halvdelen af den hvide chokolade erstattet med valnødder og valrhona er erstattet med Faktas det bedste 72% chokolade (når man er trængende kan man ikke gå i flere supermarkeder ;-) ). 

All in all - jeg får det lidt bedre for hver mundfuld. God aften!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker kommentarer, tak fordi du tager dig tiden til at skrive en