torsdag den 3. januar 2013

Med gode intentioner for 2013

2013 er startet blidt og roligt, jeg er så heldig at jeg kan arbejde hjemme helt frem til på mandag. Det levner plads til hygge, the, strik og hjemmebag. Jeg elsker friheden i mit job de dage, jeg faktisk er så meget med at jeg kan lave noget af det, jeg allerhelst vil.

2012 forsvandt for hurtigt og var egentlig ikke et særlig godt år. Det har været fantastisk at se gøjen udvikle sig. Han kravlede i januar, gik i august og nu kommer der ord. Det er vidunderligt at have ham i mit liv. Jeg har bestemt at jeg skal blogge i 2013, ikke hver dag, men en gang eller to i ugen skal jeg tage mig tid til at skrive ned hvad der rent faktisk sker i den kreative del af mit liv.

For det er så tydeligt for mig at i efteråret 2012, hvor kreativiteten har været sat på vågeblus, har jeg manglet noget ro i mit liv. Den der fordybelse hvor man ikke skeler til arbejde, rod, rengøring og pligt men bare er sig selv og udvikler sig selv i det tempo og den retning man selv vil.

Første step er at skrive ned, hvad jeg laver. Til det formål har jeg købt denne:

Isager kalender 2013
 

Billede lånt her
 
Planen er at jeg skal skrive i den når jeg laver lidt kreativt. Ikke for at holde regnskab med hvor meget jeg når at lave, mere for at huske mig selv på vigtigheden af at kreere noget. Jeg håber, det virker. Om ikke andet er der nogle fine opskrifter i kalenderen på en poncho og nogle tørklæder - en skam, jeg har underlagt mig selv garn-embargo

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker kommentarer, tak fordi du tager dig tiden til at skrive en