onsdag den 9. januar 2013

Inde bagest i skabet

Jeg har ryddet op i mit krearod kreaskab. Helt inde bagved fandt jeg to stykker strik, det første lace, jeg strikkede. Jeg fik dem blokket og dette fine mønster kom frem:


Har du lyst til selv at strikke mønsteret kan du finde det hos Anne der også har rigtig gode forslag til hvad man kan strikke. Jeg bukkede rundt og syede dem sammen i siden, så jeg havde et par håndledsvarmere, de er helt perfekte til bilkørsel i morgenkulde.


Faktaboks:

Garn:Bomuld/uld fra Gepard i sort
Mønster: Woodland, fundet hos dygtige Anne
Garnforbrug: ikke ret meget
Pinde: Størrelse 3 eller 3,5
Kommentarer: Der er slået 47 masker op. De er rigtig fine og skal nok blive brugt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker kommentarer, tak fordi du tager dig tiden til at skrive en