søndag den 20. januar 2013

Indkøbsnet til strikketøj

De førte af de lapper jeg klippede sidste søndag er omsat til denne

Forsiden.
Bagsiden, den dumme fejl med to ens stykker ved siden af hinanden generer mine øjne så den kommer nok ikke udad





Det er første gang jeg forsøger mig med lige stofstykker der er sat sammen med maskinen. Jeg har brugt Lines fine anvisninger og er ganske godt tilfreds med resultatet. Det er ikke helt lige, men meget tæt på. Foret er noget karrygult lagenlærred.

Eneste anke er størrelsen, den er lige en tand for stor. Planen var en post til strikketøj, men jeg synes det ligner et indkøbsnet. Måske er det det, det er : et indkøbsnet til strikketøj. Brugt skal det nok blive, for farverne er lige sådan nogen forårsbebudere, vi trænger til at se for tiden.

2 kommentarer:

  1. Super fint og så er der jo plads til et stort strikketøj :)

    SvarSlet
  2. Mange tak - og der kan være indtil flere strikketøj i er jeg sikker på. Men det er selvfølgelig heller ikke helt dumt

    SvarSlet

Jeg elsker kommentarer, tak fordi du tager dig tiden til at skrive en