torsdag den 9. februar 2012

2x3

Jeg har lånt det rigtig fine billede her

Da jeg så det her billede fik jeg helt lyst til at re-arrangere alle min strikketing, jeg må dog nok indse jeg ikke får lige så fine omgivelser til mit strikkegrej som de har hos garneriet.

Tit strikker jeg på to projekter samtidig. Som oftest et på store pinde og et på små pinde. Nu er jeg kommet for skade at slå op til to projekter, begge på pind 3. Det føles til tider som lidt af en ørkenvandring, til gengæld ser resultaterne lovende ud. Jeg er ved at lave en lille trøje til gøjen og en lille vest til en sød pige. Jeg håber, resultaterne bliver være at vise frem.

I aften skal jeg strikke med nogle søde damer i strikkecafeen, måske der er plads til endnu et projekt på nogle lidt tykkere pinde?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker kommentarer, tak fordi du tager dig tiden til at skrive en