søndag den 5. februar 2012

Lidt bliver der strikket

Med lang togtransport til arbejde bliver der strikket lidt, selvom man godt kan mærke det ikke er så meget som da jeg var på barsel. Jeg har udvidet tørklædebeholdningen med endnu et Tinas Tørklæde. Det er blevet meget fint i farverne, men jeg har lavet et par udtagningsfejl så det et lidt skævt og så tabte jeg desværre en maske da jeg strikke blonden. Desværre. Men altså, det er meget fint og jeg er glad for det. Nu skal der lige hæftes ender og blokkes, måske det bliver inden påske.....det er lissom den kedelige del, ikk'


Faktaboks:

Garn: Rasmillas yndlingsgarn i farverne lys grå-blå og råhvid, Garn-itures best blend i farven nut-meg. Begge dele 55% lammeuld og 45% bomuld.
Garnforbrug: 30 g. råhvid, 62 g. nut-meg, 42 g. lys grå-blå
Pinde: Addi-turbo lace
Kommentarer: Tørklædet er rigtig fint, og jeg er meget glad for farverne, de passer godt sammen. Det er lidt større end det første (+ 40 masker) hvilket er rigtig lækkert. Jeg er ked af fejlene, men synes omvendt også det giver charme. Så alt i alt er jeg glad for det!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker kommentarer, tak fordi du tager dig tiden til at skrive en