fredag den 17. februar 2012

Et pind 3 projekt på vej

Der er ingen billeder, for projektet skulle hurtigt mod sin nye ejer. Jeg håber, hun synes om det. Det var et ønske, hun havde, jeg har prøvet at opfylde. Jeg synes normalt, strikkeopskrifter er til at forstå - i hvert fald så meget at jeg kan forestille mig resultatet og så strikke efter en blanding af opskrift og intuition. Denne gang var opskriften dog mere en udfordring end en hjælp, så jeg er ikke 100% tilfreds med resultatet. Jeg håber, modtageren bliver glad for kuvertens indhold. Jeg er selv frisk på at prøve igen, denne gang med en ide om hvordan resultatet rent faktisk vokser sig frem.

Der kommer ikke nogen faktaboks, for jeg har ikke fået taget et billede, og jeg har heller ikke vejet vesten. Men den er strikke i Isager alpaca 2 i en superlækker rød farve (synes jeg, jeg håber, modtageren også kan lide den) og så brun alpaca fra Drops i kanterne.Begge garner er lækre, så der kommer nok mere af dem en anden gang

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker kommentarer, tak fordi du tager dig tiden til at skrive en