lørdag den 18. februar 2012

Søn af alt der gror...

Gøjen har været til fastelavnsfest i vuggestuen. Han var klædt ud som indianer. Jeg havde vilde planer om kostumer indtil manden viste mig en flyttekasse med stof, han mente jeg sagtens kunne bruge. Når jeg tænker over det bagefter var det en god ide, jeg er nemlig ret tilfreds med resultatet


Jeg er jo ikke en haj til at sy, men kostumet passede ham fint - og der er udelukkende brugt rester :-) Blusen er et Elsebeth Gynther-mønster, bukserne er en modificeret udgave af et par bukser fra et gammelt familiejournal-tillæg. Pandebåndet er fri fantasi. Jeg husker ikke, hvor stoffet kommer fra, men tror det er fra en tur Stof og stil for nogle år siden. Båndet havde mormor i en kasse.

2 kommentarer:

  1. Super fint - Jeg er vild med pandebaandet. Jeg er sikker paa at din lille mand saa rigtig skøn ud :-)

    Mvh Kathrine

    SvarSlet
  2. Ja, han var så fin. Mange tak for roserne

    SvarSlet

Jeg elsker kommentarer, tak fordi du tager dig tiden til at skrive en